De Roskam op Twitter    De Roskam op Facebook   
  • Home
  • Home
  • Nieuws
  • Telg uit geslacht Ter Haar gaat toeristisch Gastvrij Twente vermarkten

Telg uit geslacht Ter Haar gaat toeristisch Gastvrij Twente vermarkten

Holten - Quirine ter Haar, telg uit het geslacht dat het reisconcern OAD groot maakte, gaat als als zogeheten 'merkleider' aan de slag ten dienste van de Twente Marketing, onderdeel van de Overijsselse organisatie MarketingOost.

Ter Haar krijgt de verantwoordelijkheid voor het vermarkten de toeristische regio die zich als Gastvrij Twente afficheert. 'Mede door haar jarenlange ervaring in verschillende functies bij de OAD Groep zit toerisme en ondernemerschap in haar bloed en is zij de meest geschikte kandidaat om de kar in Twente te gaan trekken', zo luidt de motivatie.

Ter Haar trekt hierin samen op met het ondernemersinitiatief Gastvrij Twente. Deze groep ondernemers heeft na het faillissement van Twents Bureau voor Toerisme onder aanvoering van voorzitter Bakker het voortouw genomen Twente toeristisch op de kaart te zetten. Gastvrij Twente heeft voor de uitvoering van de plannen MarketingOost ingeschakeld, die ook de regiomarketing van de overige Overijsselse regio’s verzorgt.

Samenwerking is volgens Ter Haar, zo meldt ze in een persbulletin, het sleutelwoord om het toeristisch aanbod in Twente succesvol te promoten: 'De overeenkomst tussen alle succesvolle, toeristische regio’s is de intensieve samenwerking van alle stakeholders. Ons Twente heeft zoveel te bieden, het is een prachtregio. Ik heb er dan ook enorm veel zin in om samen met alle betrokkenen Twente nóg sterker op de toeristische kaart te zetten.'

Deel dit nieuws!