De Roskam op Twitter    De Roskam op Facebook   

Succes Serious Request toont nut één Twente Promotie aan’

Enschede – Het succes van Serious Request te Enschede, in een vereende regio Twente, heeft aangetoond dat de marketing van Twente bij één organisatie moet liggen. Dat vindt directeur Wendrich van de Stichting Enschede Promotie. In het Straight Friendly Business Café, mede georganiseerd door de Roskam, liet Wendrich weten dat het Twents Bureau voor Toerisme (TBT) amper iets met Serious Request heeft gedaan. Hij ziet het TBT als een naar binnen gekeerde club zonder heldere boodschap voor de buitenwereld en zonder een antenne voor Twentse promotie en marketing.

Wendrich vindt al langer dat er in de regio plek is voor één (sterke) organisatie voor promotie en toerisme. Dat zou het belang van Twente als totaal beter dienen, maar ook de belangen van de onderscheiden gemeenten  en deelgebieden. Het bevreemdt de directeur van de Stichting Enschede Promotie dat TBT op geen enkele wijze inspeelde op Serious Request, bijvoorbeeld door arrangementen aan te bieden. Hij benadrukt verder dat het mega-evenement in en om het Glazen Huis vanuit Enschede juist als Twents evenement is gepresenteerd.

 

Deel dit nieuws!